Laddar
  • Okategoriserade

    Vårt sommarupplägg

    Äntligen är det dags! Nu lanserar vi Sommarfräsch 2018 ☀ för dig som vill må bättre, känna dig starkare och forma rumpa, mage och lår. 💪 Du får hjälp med sunda val, roliga träningsprogram och tips på hur du håller formen under sommaren.

    Träningen kör du hemma eller utomhus men du får även ett upplägg för träning på gym. Vår expertis hjälper dig att göra veckorna under sommaren både hälsosamma och effektiva.

    Sommarfräsch 2018 kostar endast 490 kr. Just nu har vi även ett fantastiskt sommarerbjudande som innebär att du får Sommarfräsch 2018 på köpet när du beställer Kickstart 2018. Priset för båda uppläggen just nu: 990 kr (ord. pris 1480 kr). Allt material skickas online och kan öppnas i mobilen, datorn eller skrivas ut.

    Mer information hittar ni på vår sajt annaochphilip.se/pt-online. Där finns även våra övriga upplägg och före- och efterbilder.

  • Motivation / Träning

    Nu kan du komma i form inför sommaren

     

    Än är det inte för sent. Vårstart hjälper dig att gå ner i vikt och forma kroppen inför sommaren. 🌞 Upplägget är helt nytt och skiljer sig från våra tidigare så alla som kört Kickstart och 8 veckors kan även köra Vårstart 2018.

    Med vår hjälp kan du på ett enkelt och roligt sätt transformera kroppen. Bränn fett och få starkare och fastare muskler på bästa möjliga sätt. Det spelar ingen roll ifall du är nybörjare eller tränat förut – våra upplägg ger fantastiska resultat. Se min story för några före och efterbilder.
    I ditt upplägg som skickas online får du hjälp från början till slut under din transformeringsperiod. Vår filosofi är bra mat för bra resultat och vi kallar kosten för clean eating. Du väljer mellan olika rätter varje måltid och kan därför äta varierat ifall du vill. Vegetariska alternativ finns.

    Vårstart 2018 innehåller kompletta träningsupplägg med text och bilder (styrketräning, cirkelpass och andra roliga pass) för hela perioden för både hemma och gym. Du väljer det som passar dig bäst.

    Du får även en handbok för att läsa dig till kunskap som är bra att ha inför din transformation. Allt skickas som pdf samma dag och kan enkelt öppnas i mobilen, på datorn eller skrivas ut.

    Priset för det kompletta upplägget är 990 kr. Maila oss för att beställa eller om ni har frågor: annaochphilip2018@gmail.com

    Ni kan även läsa mer om uppläggen och vad de kostar i vårt onlinemagasin annaochphilip.se.






  • Träning

    Fördelar med att promenera

    Det finns som sagt många fördelar med att promenera. Man måste inte gå hela promenaden på en gång utan man kan dela upp den på två eller fler tillfällen under dagen.

    Om man promenerar 30 minuter varje dag och inte äter mer än tidigare går man ner cirka ett halvt kilo per månad. Går man två kilometer om dagen blir det 75 mil på ett år och det kan förbränna tio kilo fett, förutsatt att man inte äter mer än tidigare.

    Med andra ord borde alla som vill må bättre, förbättra hälsan och kanske bli av med några kilo fett på kroppen promenera minst 30 minuter en eller flera gånger per vecka.

  • Motivation / Träning

    Katrin Zytomierskas mått och vikt

    Bild från 14 dec 2017

    Idag, 6 april 2018 mätte och vägde vi Katrin för att jämföra med måtten från när vi körde igång 2 månader efter hennes förlossning förra året. 

    Nedan ser ni vad som hänt med hjälp av bra kost och styrketräning. Katrin har under vissa veckor varit på semester och därför inte tränat eller skött kosten till hundra procent men det är sådant som vi tagit hänsyn till när vi planerat hennes viktnedgång.

    Axlar: 103 cm -> 94 cm
    Rygg: 91 cm -> 81 cm
    Bröst: 95 cm -> 85 cm
    Midja: 97 cm -> 77 cm
    Buk: 103 cm -> 86 cm
    Rumpa: 108 cm -> 93 cm
    Lår: 59 cm -> 50 cm
    Vader: 37 cm -> 33 cm
    Överarm: 28 cm -> 24 cm

    Längd: 160 cm
    Ålder: 40 år

    Vikt: 72 kg -> 56,5 (-15,5 kg)
    Fett: 43% -> 24%

    BMI: 28,1 -> 22,1

    Katrin kommer från idag att köra en ”deff” veckorna framöver. Det vi bestämt är att hon ska köra halvfasta (eget önskemål) med så ren mat som möjligt. Eftersom Katrin över lag inte äter mycket blir inte fokus att räkna kalorier utan att räkna på proteinet. Vi har satt ett minimum på 100 gram per dag vilket inte blir helt lätt för henne då hon gärna inte äter många mål per dag. Planen är att hon ska äta tre mål med 20 gram protein vardera och komplettera med två mellanmål på 20 gram. De två mellanmålen kommer huvudsakligen att bestå av proteindrinkar, tonfisk eller keso då det är det hon lättast får i sig.

    Vi har hennes kropp 3d scannad sedan någon vecka tillbaka och de aktuella måtten vi mätte med måttbandet idag för att se vad som händer kommande veckor. Målet är att definiera musklerna och få bort så mycket fett på magen som möjligt. Med andra ord så fortsätter vi med styrkepassen och om en vecka kommer Katrin att börja springa ute som komplement. Vid sidan om kör hon sina yogapass.