Laddar
  • Okategoriserade

    Sovdags

    Godnatt! Nu är det dags att sova!

    Hur går det för er med träningen? Halva Januari har gått så jag räknar med att ni kommit igång ordentligt nu. Jag kan ju inte vara den enda som går all in?

  • Liknande inlägg

    7 Comments

  • Reply Lindhs 15 januari, 2013 at 10:06

    Aaaaaa vill också vara i din famn…..är du singel?
    Xx
    Lindha

  • Reply Sara 15 januari, 2013 at 16:56

    Hej!
    Jag har några frågor angående proteinpulver som ALLA verkar äta nuförtiden.
    1. Spelar det någon roll om man äter proteinpulver istället för t.ex. kyckling, ägg, fisk? Protein som protein eller blir effekten annorlunda av pulver?
    2. Som tjej som styrketränar 2 ggr/v och kör kondition 1-2 ggr/v och vill behålla sin vikt med bli tightare, hur mycket pulver rekommenderar du och vad händer om jag äter tex 2-3 portioner pulver varje dag (men äter mindre av andra saker)?

    Tacksam för svar! BÄSTA BLOGGEN!

  • Reply Maria 15 januari, 2013 at 18:20

    Din 365-pass-utmaning gick bra tills jag blev dundersjuk… Det känns omöjligt att ta igen typ 10 pass vilket jag kommer behöva för att vara i fas igen!! Har du nån plan för hur man fixar utmaningen när man drabbas av sjukdom?

    • Reply Philip 15 januari, 2013 at 22:05

      Du har 11 och en halv månad att köra 10 dubbla pass på. Dvs en dag i månaden. Det fixar du lätt! Krya på dig!

  • Reply Bella 15 januari, 2013 at 19:54

    Hej! Tack för en bra blogg! Jag har en fråga angående aminosyror, är det nödvändigt för en tjej som tränar (tung!)styrketräning ca 4ggr/v samt 2 spinningpass? Mitt mål är att gå ner i vikt men behålla/ få mer muskler:)

  • Reply Elin 15 januari, 2013 at 23:51

    12e passet idag, dags för dubbelpass i veckan! Känner dock att det är dags att experimentera lite när det gäller kosten för att fortsätta lägga på mig muskler. Några tips? För mycket kolhydrater gör mig mer bakfull än Tequila.

  • Reply Carolina 17 januari, 2013 at 20:10

    Checkade av pass 20 idag! :)

  • Leave a Reply