«

»

Maj 29

Katrin Zytomierskas resultat efter 7 veckor

katrin_spann_medel

Jag vet att det är många som väntat på Katrins före och efterbilder och kanske även vill veta hur måtten blev efter sju veckor. Katrin har gjort en fantastisk resa med styrkeökningar, viktnedgång och framförallt blivit piggare och gladare. En av de största prestationerna har dock varit att få henne att göra en spraytan i samband med studiofotograferingen igår, haha. Det var inte lätt kan jag lova. Vi tog efterbilderna några timmar efteråt så ni får ha överseende med en något för brun Katrin för hennes egen smak. Jag är van då mer eller mindre alla på Delta gym ser ut så året runt haha.

Katrin har trots sin redan låga vikt gått ner hela fem kilon och ökat en aning i muskelmassa under dessa veckor. Vi har noterat att hennes rumpa fått ett lyft, armar och ben blivit både fastare och mindre och buken har minskat i omfång trots två graviditeter.

Hennes kost har bestått av mycket torsk, kyckling, ägg och broccoli. Som ni förstår är allas matscheman individuellt anpassade så jag kommer inte ge er det rakt av utan hänvisar till min mail om ni vill anlita mig. Jag bad även Katrin att dricka Bod-e Burn från dag ett vilket hon har gjort och på så sätt maximerat resultaten. Vid sidan om har hon ätit kosttillskott från Self Nutrition, även dem noggrant utvalda av mig för att komplettera hennes kost.

katrin_bak_medel

Här är hennes siffror från dag ett fram till idag.

Axlar: 96 cm — 92 cm
Rygg: 81 cm — 79 cm
Bröst: 84 cm — 84 cm
Midja: 81 cm — 73 cm
Buk: 85 cm — 83 cm
Rumpa: 91,5 cm — 88 cm
Lår: 51,5 cm — 48 cm
Vader: 34 cm — 33 cm
Överarm: 25,5 cm — 23 cm

Totalt: -33,5 cm

Längd: 160 cm
Ålder: 37 år

Vikt: 57,2 kg — 52,2 kg
Fett%: 33,5 —- 29,8
Muskel%: 27,1 — 29,3
BMI: 22,3 — 20,4

katrin_framifran_medelkatrin_bakifran_medel

8 kommentarer

Gå direkt till kommentarformuläret

  1. Lovisa

    Jätteroligt att se före och efter bilder! Imponerad av Katrin!

  2. Tess

    Hej Philip!
    Super bra jobbat av dig och Katrin!
    Jag såg att bröstmåttet ej har förändrats. Har du något tips på hur man kan träna om man vill få smalare ben men att inte brösten ska minska för mycket!

    1. Philip

      Hej, Tack! Tyvärr är brösten fettdepåer och risken är stor att de minskar i storlek om man går ner i vikt. Rent genetiskt skiljer det sig från person till person hur mycket. Mitt råd är att träna musklerna under genom diverse bröstövningar. (bänkpress, armhävningar osv)

      1. Tess

        Tack så jätte mycket för svar, det uppskattas! :)

  3. Kajsa

    Vilken förändring! Jag undrar om du jag några korta direkta tips på bra kost för en vegetarian som inte äter kyckling, fisk, etc? Äter inte ägg heller så den ”självklara” träningskosten går ju bort.

  4. Lisa

    Riktigt bra jobbat! Om man vill göra samma satsning som Katrin, med hjälp av PT och bor i Göteborg. Vet du någon som du kan rekommendera att man går hos? /Lisa

  5. Monica

    Ser riktigt bra ut! Men stämmer verkligen fettprocenten? Det ser betydligt mindre ut, hon är ju så vältränad på den högra bilden.

    1. Malin

      Det undrar jag med! Fettprocenten låter väldigt hög.

Kommentera

E-postadressen publiceras inte. Obligatoriska fält är märkta *

Du kan använda följande HTML etiketter och attribut: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>