Sovdags

Godnatt! Nu är det dags att sova!

Hur går det för er med träningen? Halva Januari har gått så jag räknar med att ni kommit igång ordentligt nu. Jag kan ju inte vara den enda som går all in?

7 kommentarer

Hoppa till kommentarformuläret

    • Lindhs15 januari, 2013 kl. 10:06
    • Svara

    Aaaaaa vill också vara i din famn…..är du singel?
    Xx
    Lindha

    • Sara15 januari, 2013 kl. 16:56
    • Svara

    Hej!
    Jag har några frågor angående proteinpulver som ALLA verkar äta nuförtiden.
    1. Spelar det någon roll om man äter proteinpulver istället för t.ex. kyckling, ägg, fisk? Protein som protein eller blir effekten annorlunda av pulver?
    2. Som tjej som styrketränar 2 ggr/v och kör kondition 1-2 ggr/v och vill behålla sin vikt med bli tightare, hur mycket pulver rekommenderar du och vad händer om jag äter tex 2-3 portioner pulver varje dag (men äter mindre av andra saker)?

    Tacksam för svar! BÄSTA BLOGGEN!

    • Maria15 januari, 2013 kl. 18:20
    • Svara

    Din 365-pass-utmaning gick bra tills jag blev dundersjuk… Det känns omöjligt att ta igen typ 10 pass vilket jag kommer behöva för att vara i fas igen!! Har du nån plan för hur man fixar utmaningen när man drabbas av sjukdom?

    1. Du har 11 och en halv månad att köra 10 dubbla pass på. Dvs en dag i månaden. Det fixar du lätt! Krya på dig!

    • Bella15 januari, 2013 kl. 19:54
    • Svara

    Hej! Tack för en bra blogg! Jag har en fråga angående aminosyror, är det nödvändigt för en tjej som tränar (tung!)styrketräning ca 4ggr/v samt 2 spinningpass? Mitt mål är att gå ner i vikt men behålla/ få mer muskler:)

    • Elin15 januari, 2013 kl. 23:51
    • Svara

    12e passet idag, dags för dubbelpass i veckan! Känner dock att det är dags att experimentera lite när det gäller kosten för att fortsätta lägga på mig muskler. Några tips? För mycket kolhydrater gör mig mer bakfull än Tequila.

  1. Checkade av pass 20 idag! :)

Lämna ett svar till Sara Avbryt svar

Din e-postadress kommer inte att publiceras.