Back on track!

4d3a15a2419a11e38daa22000a9e5187_8

Idag blev det ett riktigt bra bröstpass med framsida lår och biceps som avslutning. Jag hann med en bålövning med då jag kom på att det var ett bra tag sedan jag körde mage. Jag har en tendens att fokusera mindre på magen under de perioder jag inte är deffad. Det är inte lika kul när man inte ser vad som finns under fettet. Jag vet att det är helt fel tänk men det blir bara så ibland. Nu är det dock ändring på det och nu ska jag lägga in betydligt mer mage i mina pass. När jag deffar däremot, då är mage något av det roligaste man kan köra.

Före passet: Bod-e Burn (20 g protein)

Efter passet: 30 g protein + 30 g snabba kollhydrater

Gym: Delta Gym

Urval av övningar: Bröstpress i maskin, kabelflyes lågt fäste, pec dec, armhävningar, benspark.

 

1 kommentar

    • al31 oktober, 2013 kl. 09:05
    • Svara

    Hej Philip,

    Jag har en fråga. Är det möjligt att gå ner 3 kg fett på 5-6 veckor?
    Och om så är fallet hur gör man det ?

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte att publiceras.