Två styrkepass idag

d429e76681f711e394f212fe06fbf87e_8

Idag blev det två träningspass och så jag tog igen vilodagen igår. Jag ligger dock fortfarande efter med ett pass men det gör inget. Jag hittade Wadman på gymmet så vi hjälptes åt att passa varandra när vi lyfte som tyngst.

Pass 1: Framsida axlar + framsida lår (Bod-e burn innan passet och bilar+protein efteråt)

Pass 2: Utsida + baksida axlar + baksida lår (Proteindrink före passet och kyckling och ris efteråt)

Jag ligger kvar på 94 cm midja (-9 cm) men har lyckats gå upp två kilo. Det beror på att jag ökat träningen rejält och lagt på mig en del vätska senaste dagarna. Jag vet att det inte är fettvikt jag gått upp så det är ingen fara. Min inflammation i muskelbuken i vaden har efter en vecka inte gått över men kändes för första gången lite bättre. Huvudsaken är att jag blir bra till resan till Norrland om ett par veckor.

2 kommentarer

    • M21 januari, 2014 kl. 08:53
    • Svara

    Hej!

    Vad skulle du rekommendera om man vill köra en deff, antingen kolhydrater, ca 1,5g protein/kg och minimalt med fett eller nolla kolhydrater, 1,5g protein/kg och hög fett halt? Vad är det för skillnad?

  1. Hej Philip! Jättebra & inspirerande blogg, verkligen! :)
    Jag är 17 och tränar 5-6 dagar i veckan, och jag har fått en hel del resultat på min kropp. Men jag vill ha mera.
    Så jag undrar, får man mera resultat om man kör lättare vikter & flera reps eller tyngre vikter och färre reps ? :)

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte att publiceras.