Riktigt bra axelpass idag

10175410_712579558799992_279288863_n

Riktigt bra axelpass idag! Såååå nöjd! Jag älskar när man fokuserar på en muskelgrupp och köttar sönder den tills man bara skakar. Nu la jag till lite framsida lår förvisso men mest fokus la jag på axlarna.

Före passet tog jag fyra kapslar aminosyror från Fitnessguru och drack en Bod-e burn. Efter passet blev det en Arla Proteinmjölk med vaniljsmak och en banan.

Vikten är för tillfället 102,5 kilo och det verkar som att min kropp stabiliserat sig strax över hundra trots att fettprocenten minskar sakta men säkert.

På tal om Bod-e burn. Det är den absolut bästa färdiga dryck jag druckit i träningsammanhang. För 30 kr x 2 om dagen får man i sig 40 g protein, 14 g fibrer, reservatrol, L-theanin, CLA, 12 vitaminer, 60+ mineraler, antioxidanter med högt ORAC värde, Aloe vara, mangostan, grönt te och 100 mg koffein. Bara att ta ut från kylen och hälla i sig så har man extremt bra förutsättning att bränna fett och bygga muskler. Vill ni bli ambassadör har ni dessutom möjlighet att få dem helt gratis. Bara att maila mig så berättar jag mer.

2 kommentarer

    • Helen12 april, 2014 kl. 10:12
    • Svara

    Läsarfråga!n
    Jag tränar mån- fred med min PT, korta intensiva pass, ca 30 min, varierat såklart men bara med fria vikter och min egen kropsvikt. det blir mycket tabataintervaller med tuunga vikter, AMRAP pass och boxning. Jag älskar periodisk fasta och har kört det några år och nu undrar jag hur du ställer dig till att jag inte äter något direkt efter träningen. Jag fastar i snitt mellan 20.00 -12.00 och tränar varje morgon 07.30. Innan och efter passet tar jag BCAA, en tablett innan och 2 tabletter efter. Du undrar säkert vad mitt mål är med min fasta eller träning är, må bra, kontrollerat matintag och få en stark kropp. Jag är inte överviktig på något sett men hade gärna sett att jag fick mer synliga muskler. När jag bryter min fasta så blir det alltid proteinrik mat och jag förespråkar Paleo, rawfood och hemmagjorda grönsasksjuicer, blandar också i proteinpulver i mina juicer, både Raw Hampaprotein och Whey. MItt kaloriintag ligger på ca 1500 / dag, försöker variera mig lite så inte kroppen blir van med samma kaloriintag, så en del dagar äter jag mindre och en del mer. Hur ska jag optimera min kost för att få mer synliga muskler?

    Hälsningar Helen

    • Erica13 april, 2014 kl. 16:55
    • Svara

    Hej Philip! Jag undrar om du skulle rekomendera någon form av energidryck/pwo för gravida kvinnor? Jag har tidigare druckit tex 1/3 Celsius innan minamorgonpromenader och träning men slutade med detta så fort jag upptäckte att jag var gravid. Just nu tar jag bara bcaa innan/under träningen men känner att jag skulle vilja ha någon form av energi på mornarna. Jag dricker inte kaffe och det behöver inte ha fettförbränande effekt.

    //Erica

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte att publiceras.