Bröst idag

traningidag1

I dag blev det ett börstpass. Förut gillade jag mest pressar men jag har börjat gilla flyes mer och mer. Hantlar, kabel eller i pec dec – alla olika vinklar. Det är så skönt att se och känna trycket i pecsen under ett sådant pass. När jag var färdig klarade jag inte mer än 4 armhävningar på raken. Det är ett gott tecken. Nästa gång ska jag inte klara en enda haha.

På tal om armhävningar, hur många klarar ni i ett streck? På tårna utan vila så klart. Max en knuten näve mellan bröstet och golvet dessutom.

traningidag2

På instagram var det några som undrar hur min kost ser ut nu. Jag kör ett perfekt upplägg för mig och känner hur fettet minskar för varje vecka som går. Här är dagens kost:

Frukost: Bod-e burn + kromtablett + Omega 3
Mellis: Proteinmjölk med vaniljsmak
Lunch: Bod-e shake måltidsersättare
Mellanmål: Proteindrink
Före träning: Aminosyror + Verve
Efter träning: Vassle isolat + 80 g Ahlgrens bilar
Middag: Ris och kyckling + CLA
Kvällsmål: Nötter + Proteinmjölk blåbär
Före läggdags: Bod-e Rest + Vitamin B6 + ZMA + Omega

Totalt cirka 220 g protein

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte att publiceras.