Laddar sidan...
  • Okategoriserade

    Dagens mat och träning

    Det känns att jag ligger på mer än 1000 kcal underskott varje dag nu. Jag blev riktigt seg i kväll innan jag fått i mig middag. Problemet är att jag åt lax och potatis till lunch. Jag brukar hålla mig till proteindrinkar och aminosyror fram till kvällen annars. Det gör att jag är på en variant av halvfasta där min kropp inte får riktig mat mer än under någon timme per dag. Att stoppa i sig ytterligare en måltid mitt på dagen gjorde kaos då jag under följande timmar bara drack shakes och magen började kurra. Det gör den aldrig annars. Här är vad jag ätit idag:

    Vaknade 11.00: Aminosyror + Glutamin
    Frukost: 12.00: Bod-e Burn + Omega-3 + Kromtablett
    Lunch: 14.00: Lax + potatis + liten klick hollandaiesås
    PROMENAD
    Mellanmål: Bod-e shake (16 g protein, omega 3 och långsamma kolhydrater)
    Mellanmål: Aminosyror + Glutamin
    Före träning: Verve + PWO + extra aminosyror + Glutamin
    TRÄNING: Knäböj + vadpress + militärpress + chins + axellyft + vindrutetorkaren
    Efter träning: One Recovery + kreatin
    Middag 21:30: Ris + kyckling + thaisås
    Kvällsmat 23:45: Proteindrink + Glutamin
    TRÄNING HEMMA: Magövningar + armhävningar
    Innan sängen 01:00: Bod-e rest + Glutamin + omega 3 + ZMA + B6 + Heat Night

    Hur går det för er? Är ni i sommarform än? Jag räknar med ett par veckor till innan jag är nöjd men redan nu skulle jag kunna vistas på en strand med gott samvete :)

  • Liknande inlägg

    1 Comment

  • Reply Stephanie 27 augusti, 2014 at 10:45

    Hur gör du egentligen för att hålla koll på allt du ska få i dig? Räknade till 22 tillskott i den listan! Är det något väl uträknat behov?

  • Lämna ett svar till Stephanie Cancel Reply